Klant is koning. En u bent onze klant. Neemt u de moeite om ons te laten weten dat u niet tevreden bent? Dan nemen wij dat serieus. Achteraf communiceren we het probleem met de desbetreffende medewerker en/of afdeling. We stellen alles in het werk om het in de toekomst te voorkomen.
Klachtenprocedure
Klant is koning. En u bent onze klant. Neemt u de moeite om ons te laten weten dat u niet tevreden bent? Dan nemen wij dat serieus. Achteraf communiceren we het probleem met de desbetreffende medewerker en/of afdeling. We stellen alles in het werk om het in de toekomst te voorkomen.
Omschrijf uw klacht zo volledig mogelijk. Geef aan wat u van ons verwacht.
Bezorg ons alle informatie:
- Klik op deze link om met ons in contact te komen.
Samen bepalen we de oplossing die u wenst.
U ontvangt binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging.
Uw klacht is niet verholpen
Bent u niet tevreden met onze reactie op uw klacht? Neem dan contact op met de Ombudsman van de Verzekeringen via https://consumentenombudsdienst.be/nl en info@ombudsman.as
Ombudsman van de Verzekeringen
de Meeûssquare 35
1000 Brussel
Veelgestelde vragen
Wij voorzien u graag van antwoorden op de meest gestelde vragen over de Allianz Assistance reisverzekeringen.
Voorwaarden
Alle documenten, van de algemene voorwaarden van onze reisverzekeringen, tot schadeformulieren, vindt u hier.
Contactgegevens
Indien u vragen hebt in verband met onze producten en diensten of over uw polis kunt u altijd onze Welcome Desk contacteren.